مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-13پزشكي

بستری 2 هزار بیمار در بیمارستان های خوزستان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر 2 هزار بیمار در بیمارستان های خوزستان بستری هستند که یک هزار و 600 نفر از این تعداد در بخش های عادی و 400 نفر در بخش های ویژه تحت مراقبت هستند و ما نگران بیمارانی هستیم که در بخش ویژه بستری هستند.

- ایسنا/خوزستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر 2 هزار بیمار در بیمارستان های خوزستان بستری هستند که یک هزار و 600 نفر از این تعداد در بخش های عادی و 400 نفر در بخش های ویژه تحت مراقبت هستند و ما نگران بیمارانی هستیم که در بخش ویژه بستری هستند.

دکتر فرهاد سلطانی با اشاره به غالب بودن سوش انگلیسی در خوزستان، اظهار کرد: کرونا واریانت های مختلفی از خود نشان می دهد و شاید شاهد واریانت های بعدی نیز باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: پیک سوم بیماری در خوزستان از نیمه بهمن ماه آغاز شد که در اواسط اسفندماه سنگین شد و در تعداد تخت در مضیقه بودیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: همچنان آمار مراجعه بیماران به بیمارستان‎ها بالا است؛ در ابتدا تنها در جنوب خوزستان درگیری زیاد بود اما به تدریج، گرفتاری در شمال و شرق استان نیز افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 2 هزار بیمار در بیمارستان های خوزستان

بستری 2 هزار بیمار در بیمارستان های خوزستان