مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:502021-04-13حوادث

تهدید و توهین خانم همکار در واتساپ


رییس پلیس فتای استان کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و دستگیری خانمی که اقدام به تهدید، توهین و مزاحمت برای همکار خود در شبکه اجتماعی واتساپ کرده بود، - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس پلیس فتای استان کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و دستگیری خانمی که اقدام به تهدید، توهین و مزاحمت برای همکار خود در شبکه اجتماعی واتساپ کرده بود، خبر داد.

سرهنگ روح الله شهبازی پور در تشریح جزییات این خبر افزود: در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه فردی ناشناس در فضای مجازی برای وی و خانواده اش با انتشار پیام های توهین آمیز ایجاد مزاحمت کرده است، رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی اظهارکرد: در ابتدا در خصوص موضوع پرونده از شاکیه تحقیق به عمل آمد و ایشان اظهار داشت که فردی ناشناس با شماره های مختلف در شبکه اجتماعی واتساپ با انتساب افترا و انتشار مطالب کذب باعث هتک حیثیت برای وی شده و این امر موجب نگرانی شاکیه شده و از این پلیس تقاضای رسیدگی را داشت.

رییس پلیس فتای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی در فضای مجازی متهمه که همکار شاکیه بود، شناسایی و دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید و توهین خانم همکار در واتساپ

تهدید و توهین خانم همکار در واتساپ