مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:502021-04-13اقتصادي

دنا پلاس شش سرعته دستی در آستانه تولید انبوه


مدیر طرح نگاشت موتور ملی پرخوران (EF7-TC) با جعبه دنده شش سرعته با بیان این که تولید انبوه دنا پلاس توربو شش سرعته دستی اوایل امسال آغاز خواهد شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس - محمد نجات عنوان کرد: موتور پرخوران (توربوشارژ) نصب شده بر دنا پلاس با جعبه دنده خودکار، استقبال بالای مشتریان را به همراه داشته و دریافت پنج ستاره کیفی از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، نشان از کیفیت بالای این محصول دارد.

وی با اشاره به طرح نگاشت (کالیبراسیون) دنا پلاس توربو با جعبه دنده شش سرعته افزود: با توجه به نیاز بازار و گشتاور بالای موتور این خودرو، نصب گیربکس شش سرعته دستی در دستور کار ایران خودرو قرار گرفت.

به همین دلیل، طرح نگاشت دنا پلاس توربو با جعبه دنده شش سرعته دستی، توسط ایپکو و با توان کاملا داخلی، بر روی خودروی دنا پلاس طراحی و انجام شده است.

نجات با بیان این که در این طرح موفق شدیم با تکیه بر توان داخلی به سطح آلایندگی یورو پنج دست یابیم، اظهار کرد: مزیت اقدام مذکور این است که ایران خودرو به راحتی می تواند تغییرات مورد نظر خود را با کم ترین هزینه و زمان اعمال کند؛ این در حالی است که تا پیش از این، برای انجام هر گونه تغییرات، ناچار بودیم هزینه بسیار زیادی را به کشورهای خارجی بپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنا پلاس شش سرعته دستی در آستانه تولید انبوه

دنا پلاس شش سرعته دستی در آستانه تولید انبوه