مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:452021-04-13سياسي

حواشی برخورد نامناسب پلیس با یک جانباز بابلسری ادامه دارد


پس از انتشار فیلمی در فضای مجازی در خصوص برخورد نامناسب مامور انتظامی با جانباز بابلسری، حواشی بسیار زیادی به وجود آمد که بلافاصله با محکوم کردن مسئولان استانی و ملی همراه و مامور متخلف نیز دستگیر شد.

- ایسنا/مازندران پس از انتشار فیلمی در فضای مجازی در خصوص برخورد نامناسب مامور انتظامی با جانباز بابلسری، حواشی بسیار زیادی به وجود آمد که بلافاصله با محکوم کردن مسئولان استانی و ملی همراه و مامور متخلف نیز دستگیر شد.

در این زمینه، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران از دلجویی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از جانباز نخاعی بابلسری و بازداشت فرد اهانت کننده به این جانباز خبر داد.

وی اضافه کرد: ما خطای این مامور جاهل را دنبال خواهیم کرد همچنین اصلاح قوانین حمایتی از جانبازان باید وجهه همت قرار گیرد و قانون جامع ایثارگران به درستی اجرا شود.

باقرزاده ادامه داد: از فرماندهان نیروی انتظامی برخورد با این خطا و عذرخواهی از این جانباز را خواستاریم که البته این کار انجام شده، ما به دنبال تعمیم خطای فردی به سازمانی نیستیم و از ایثارگری های نیروی انتظامی هم تشکر می کنیم اما جلوگیری از تکرار این رخدادها را خواستاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواشی برخورد نامناسب پلیس با یک جانباز بابلسری ادامه دارد

حواشی برخورد نامناسب پلیس با یک جانباز بابلسری ادامه دارد