مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-13پزشكي

محدودیت هایی که قولش را داده بودند، اجرا نمی شود


رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به تکمیل ظرفیت ICUهای اختصاص داده شده برای بیماران مبتلا به کرونا در پنج بیمارستان جنوب غرب خوزستان، - ایسنا/خوزستان رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به تکمیل ظرفیت ICUهای اختصاص داده شده برای بیماران مبتلا به کرونا در پنج بیمارستان جنوب غرب خوزستان، گفت: محدودیت هایی که قولش را داده بودند، اجرا نمی شوند و شرایط شهرها تغییری نکرده است.

دکتر شکراله سلمان زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: همچنان آمار ابتلا و بستری در جنوب غرب خوزستان بالا است.

وی افزود: در حال حاضر پنج بیمارستان در جنوب غرب خوزستان پذیرای بیماران مبتلا به کرونا هستند و تقریبا ظرفیت همه تخت های ICU و 80 درصد ظرفیت تخت های عادی اختصاص داده شده به بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان ها اشغال است.

سلمان زاده گفت: پیش بینی های لازم برای شرایط بدتر از این نیز انجام شده و در صورت نیاز ممکن است ظرفیت برخی بیمارستان ها را بیشتر کنیم و حتی ممکن است در بیمارستان شهید بهشتی که تاکنون آن را پاک نگه داشته ایم بیمار مبتلا به کرونا پذیرش کنیم.

وی افزود: به مردم اطمینان می دهم که هیچ قصوری از طرف کادر بهداشت و درمان انجام نمی شود اما باید به ما کمک کنند تا ورودی بیمارستان ها کاهش یابد و همه ارگان ها نیز باید پای کار بیایند و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت هایی که قولش را داده بودند، اجرا نمی شود

محدودیت هایی که قولش را داده بودند، اجرا نمی شود