مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-13ورزشي

صعود سوهان قم با حذف استقلال و توقف پرسپولیس


تیم فوتبال سوهان محمد قم با حذف استقلال و متوقف کردن پرسپولیس راهی دور بعدی رقابت های لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه های کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم جوان و آینده داری که با هدایت یکی از مربیان با تجربه فوتبال قم یعنی علی شریفی گام به مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه های ایران گذاشته بود، با نتایج خوب و موفق خود مجوز صعود به مرحله دوم این رقابت ها را به دست آورد.

تیم فوتبال امید سوهان محمد قم با تساوی در آخرین بازی از مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امیدهای ایران به مرحله نهایی راه یافت، تیمی که در بازی های رفت و برگشت این مرحله تیم پرسپولیس قائمشهر را متوقف کرد و از سد استقلال نوین بجنورد نیز گذشت.

این در شرایطی است که دیدارهای گروه نخست از مرحله مقدماتی فصل 1400 – 1399 لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه های کشور که با رقابت 6 تیم در جریان بود سرانجام با صدرنشینی نماینده فوتبال قم و صعود این تیم به مرحله نهایی رقابت ها به پایان رسید و قمی ها حالا مدعی صعود به لیگ برتر هستند.

در این گروه تیم های امید سوهان محمد قم، رایکا بابل، نشاط ساری، استقلال نوین بجنورد، پرسپولیس قائمشهر و پاد ساری حضور داشتند و نماینده فوتبال قم در آخرین بازی خود میزبان تیم پرسپولیس قائمشهر بود و با تساوی بدون گل مقابل این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود سوهان قم با حذف استقلال و توقف پرسپولیس

صعود سوهان قم با حذف استقلال و توقف پرسپولیس