مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-13بين الملل

انتقال 60 داعشی به بزرگترین میدان نفتی سوریه توسط آمریکا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گروه رسانه ای الاعلام الحربی المرکزی از اقدام نظامیان تروریست آمریکایی در انتقال 60 تروریست از زندانهای تحت کنترل نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) وابسته به آمریکا، - نظامیان اشغالگر آمریکایی، 60 داعشی دیگر را از زندان های تحت کنترل قسد به بزرگترین میدان نفتی سوریه منتقل کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گروه رسانه ای الاعلام الحربی المرکزی از اقدام نظامیان تروریست آمریکایی در انتقال 60 تروریست از زندانهای تحت کنترل نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) وابسته به آمریکا، به میدان نفتی العمر خبر داد.

بر اساس این گزارش، نظامیان آمریکایی با هدف بهره برداری از گروه های تروریستی و استفاده از آنها برای اجرای طرح های واشنگتن در منطقه، ده ها تروریست داعش را از زندان های تحت کنترل قسد در الحسد به میدان نفتی العمر واقع در حومه شرقی دیرالزور منتقل کردند.

منابع آگاه محلی نیز به خبرگزاری رسمی سوریه سانا ، اعلام کردند که دو بالگرد ویژه انتقال نیروهای آمریکایی و یک بالگرد آپاچی ، 60 تروریست داعش را به این میدان نفتی منتقل کردند.

به گفته این منابع، تروریست های مذکور، پس از سپری کردن دوره های آموزشی از سوی نیروهای آمریکایی با هدف ادغام در گروه موسوم به جیش العشائر که تحت کنترل و نفوذ اشغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال 60 داعشی به بزرگترین میدان نفتی سوریه توسط آمریکا

انتقال 60 داعشی به بزرگترین میدان نفتی سوریه توسط آمریکا