مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:302021-04-13سياسي

عسگری: ایران قوی نیاز به تولید قدرت دارد


یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه ایران قوی نیاز به تولید قدرت دارد عنوان کرد: از جمله الزامات این مسیر در یک جمله تمسک به مکتب شهید سلیمانی است.

- یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه ایران قوی نیاز به تولید قدرت دارد عنوان کرد: از جمله الزامات این مسیر در یک جمله تمسک به مکتب شهید سلیمانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی عسگری نماینده مردم کرج در مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: حوادثی چون خرابکاری نطنز محصول وادادگی و دیپلماسی التماسی دولت غربگرا است، ما با مذاکره مخالف نیستیم اما تجربه تاریخی نشان می دهد تنها مذاکره ای ثمربخش است که از سر قدرت، عزت و حکمت انجام شود، دیپلماسی التماسی حرکت در کوچه بن بست است، در دنیای لیبرال دموکراسی حق کسی که در موضع ضعف باشد با التماس نمی دهند حق گرفتنی است همانطور که مولایمان فرمود حق جز با صلابت و جدیت به دست نمی آید.

وی افزود: ما با مذاکره ای که منافع ملت را استیفا کند موافقیم اما مذاکره در سایه تهدید و تخریب چه مفهوم و نتیجه ای در بردارد؟ طبق حقوق بین الملل اقدام علیه تاسیسات هسته ای کشورها ممنوع بوده و در زمره جنایت علیه بشریت محسوب می شود، آیا مسببان چنین جنایتی که مبدع تروریسم هسته ای علیه دانشمندان و تاسیسات اتمی ما هستند قابل اعتماد برای مذاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عسگری: ایران قوی نیاز به تولید قدرت دارد

عسگری: ایران قوی نیاز به تولید قدرت دارد