مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-13ورزشي

جوابیه وزارت کشور به ادعای نماینده مجلس درباره آبان98


جوابیه ای وزارت کشور به ادعای یک نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص اتفاقات آبان ماه سال 1398 با امضای رحمانی فضلی به هیات رییسه مجلس تقدیم و در صحن علنی قرائت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، علی کریمی فیروزشاهی در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی جوابیه وزارت کشور به مسائلی که نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خصوص اتفاقات آبان ماه سال 1398 به این نهاد نسبت دادند را به شرح زیر قرائت کرد.

با توجه به اظهارات یکی از نمایندگان در جلسه علنی هفته گذشته مجلس شورای اسلامی در خصوص حوادث آبان ماه 1398 حاوی مطالب خلاف واقع ضمن ایفای توضیحات لازم لطفا مجلس شورای اسلامی دستور دهد در اجرای ماده 74 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی جوابیه وزارت کشور را در صحن علنی مجلس قرائت کنید.

1_ همه مسئولان کشور به خوبی واقف هستند که اصلاح مصرف سوخت براساس مصوبات شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و پس از چندین مرحله تعویق در سال 1398 و با هماهنگی مراجع مسئول اجرا شد و در روند اجرای طرح دستگاه های مختلف از جمله صدا و سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت نفت و دیگر بخش های زیربنایی مرتبط و همچنین نیروی انتظامی و نظامی و اطلاعاتی در قالب چهار کارگروه اصلی وظایف خود را به خوبی اجرا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوابیه وزارت کشور به ادعای نماینده مجلس درباره آبان98

جوابیه وزارت کشور به ادعای نماینده مجلس درباره آبان98