مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-13سياسي

سی و یکمین نشست شورای هماهنگی مدیران کل شاهد و ایثارگر پنج دستگاه آموزشی برگزار شد


سی و یکمین نشست شورای هماهنگی مدیران کل شاهد و ایثارگر پنج دستگاه آموزشی در سالن جلسات معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

- سی و یکمین نشست شورای هماهنگی مدیران کل شاهد و ایثارگر پنج دستگاه آموزشی در سالن جلسات معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی فقیه، مدیرکل آموزش بنیاد در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و همکاری مدیران پنج دستگاه آموزشی جهت پیگیری امور مربوط به خدمات رسانی آموزشی به دانشجویان شاهد و ایثارگر، گفت: با اجرای برنامه ها و افزایش تعامل بین بنیاد با دستگاه ها، شاهد ارتقای هرچه بیشتر سطح کیفی خدمات رسانی به دانشجویان شاهد و ایثارگر باشیم.

در ادامه هر یک از مدیران شاهد و ایثارگر وزارتخانه های آموزش و پرورش ، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، علوم، تحقیقات و فناوری ، دانشگاه آزاد اسلامی و مدیریت حوزه علمیه دیدگاه و نقطه نظرات خود را در این خصوص و در مورد برگزاری پنجمین جشنواره بیان کرده و ابراز امیدواری کردند در سال 1400 با برنامه ریزی مدون گام های مهم و اساسی در جهت بهبود وضعیت علمی و آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر برداشته شود.

شایان ذکر است پنجمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار با هدف معرفی و تجلیل از برترین های آموزشی و تحص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی و یکمین نشست شورای هماهنگی مدیران کل شاهد و ایثارگر پنج دستگاه آموزشی برگزار شد

سی و یکمین نشست شورای هماهنگی مدیران کل شاهد و ایثارگر پنج دستگاه آموزشی برگزار شد