مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-13سياسي

توضیحات زاکانی در خصوص تحولات صورت گرفته در مرکز پژوهش های مجلس


رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، در واکنش به اظهارات اخیر یکی از نمایندگان، توضیحاتی را در خصوص تحولات صورت گرفته در این مرکز ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، افتتاح کرده است.

زاکانی افزود: آیت الله حسینی بوشهری نیز ایجاد این دفتر را یک انقلاب در این عرصه توصیف کرده اند و بر اساس تقسیم کار صورت گرفته و برای پرهیز از موازی کاری با مرکز پژوهش های اسلامی قم، تحقیقات کاربردی مبتنی بر معارف اسلامی در این دفتر انجام می شود.

رییس مرکز پژوهش های مجلس اظهار داشت: در این دفتر کلا 11 نفر مشغول به کار هستند، اما سیلی از تحقیقات معارف اسلامی برای بهره گیری توسط مجلس روانه مجلس می شود.

وی در ادامه در خصوص تغییرات ساختاری صورت گرفته در مرکز پژوهش ها نیز گفت: با توجه به تحولات 8 ماهه اخیر در مجلس، ساختار مرکز پژوهش ها نیز دچار تحول شده که گزارش آن به زودی در کمیسیون های اجتماعی و برنامه و بودجه بررسی خواهد شد.

زاکانی همچنین درباره نیروی انسانی به کارگیری شده در مرکز پژوهش ها نیز اظهار داشت: مرکز پژوهش های مجلس 250 پست رسمی دارد که قبل از ما 223 نفر در این پست ها مشغول به کار بوده اند و در حال حاضر نیز 225 نفر در حال کار هستند و 25 پست همچنان خالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات زاکانی در خصوص تحولات صورت گرفته در مرکز پژوهش های مجلس

توضیحات زاکانی در خصوص تحولات صورت گرفته در مرکز پژوهش های مجلس