مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-13سياسي

بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از سایت هسته ای نطنز/خسارت حادثه حداقلی بوده است


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: صبح امروز هیئتی از اعضای اعضای کمیسیون امنیت ملی برای بازدید از سایت هسته ای نطنز عازم شدند که بعد از بررسی های تخصصی گزارش این بازدید به رییس و نمایندگان مجلس ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی دفتر، نماینده مردم ارومیه در به مجلس خواهیم داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به هدف خود در این اقدام خرابکارانه نائل نشده است، تصریح کرد: این حادثه خرابکارانه خسارت حداقلی برای تاسیسات هسته ای نطنز به دنبال داشته است.

جلال زاده تاکید کرد:در روزهای آینده خبرهای خوشی در راه است و نطنز با قدرت بیشتر به فعالیت خود ادامه می دهد و نسل جدید سانتریفیوژها در مجتمع شهید احمدی روشن آغاز به کار خواهند کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی در این اقدام خرابکارانه به حداقلی ترین هدف خود رسید، اضافه کرد: دست و پا زدن های رسانه های رژیم صهیونیستی نشان می دهد که به دنبال جنگ روانی هستند تا خود را پیروز صحنه خرابکاری نشان دهند.

جلال زاده خاطرنشان کرد: بعد از برگشت از این بازدید گزارش لازم را به مجلس ارائه خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از سایت هسته ای نطنز/خسارت حادثه حداقلی بوده است

بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از سایت هسته ای نطنز/خسارت حادثه حداقلی بوده است