مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:102021-04-13سياسي

توزیع 3000 بسته معیشتی توسط قرارگاه عمار شیراز بین نیازمندان


مسئول قرارگاه عمار حوزه علمیه منصوریه شیراز از توزیع سه هزار بسته معیشتی میان نیازمندان مناطق محروم این کلان شهر طی سه ماه اخیر به همت مبلغان این قرارگاه خبر داد.

- ایسنا/فارس مسئول قرارگاه عمار حوزه علمیه منصوریه شیراز از توزیع سه هزار بسته معیشتی میان نیازمندان مناطق محروم این کلان شهر طی سه ماه اخیر به همت مبلغان این قرارگاه خبر داد.

در آستانه ماه مبارک رمضان، نخستین گردهمایی طلاب قرارگاه عمار حوزه علمیه منصوریه شیراز در سال 1400 با محوریت تبلیغ در این ماه مبارک و فعالیت طلاب برای تبلیغ جذب به مراکز حوزوی با رعایت پروتکل های بهداشتی، عصر دوشنبه، 23 فروردین ماه در فضای باز حوزه علمیه منصوریه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قرارگاه عمار، مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز و مدیر قرارگاه عمار در این مراسم به ارائه گزارشی از فعالیت های این قرارگاه در سه ماهه اخیر در ابعاد فعالیت های تبلیغی و جهادی پرداخت و گفت: از تمام ظرفیت های طلاب و روحانیون در این قرارگاه استفاده شده است.

حجت الاسلام حمیدرضا حدائق، با یادآوری اینکه قرارگاه عمار حوزه علمیه منصوریه در ابعاد مختلف جهادی، تبلیغی، فرهنگی و غیره فعالیت می کند، افزود: همچنین توزیع بسته های معیشتی، اعزام مبلغ هفتگی به مناطق حاشیه شهر شیراز، ضدعفونی معابر، تغسیل اموات کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 3000 بسته معیشتی توسط قرارگاه عمار شیراز بین نیازمندان

توزیع 3000 بسته معیشتی توسط قرارگاه عمار شیراز بین نیازمندان