مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:052021-04-13پزشكي

افزایش 2 برابری تخت های ICU بیمارستان خاتم الانبیاء شوشتر


معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر از اشغال 85 درصدی تخت های ICU در بیمارستان خاتم الانبیاء شوشتر خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر از اشغال 85 درصدی تخت های ICU در بیمارستان خاتم الانبیاء شوشتر خبر داد.

دکتر نوذر کلانترفرد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت قرمز شوشتر و ادامه مراجعات زیاد به مراکز بهداشتی و درمانی، اظهار کرد: با توجه به افزایش بار مراجعه به بیمارستان خاتم الانبیاء شوشتر، بخش اطفال این بیمارستان به بیمارستان الهادی انتقال داده شد و ظرفیت این بخش به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافت.

وی افزود: تعداد تخت های ICU این بیمارستان نیز دو برابر افزایش یافته است و با این وجود، در حال حاضر 85 درصد ظرفیت تخت های ICU و 50 درصد ظرفیت تخت های عادی بیمارستان اشغال است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: البته تزریق زودهنگام داروی ضدویروس برای بیماران سرپایی، به مدیریت تخت بسیار کمک کرده است و اگر این کار انجام نمی شد، قطعا در ارائه خدمات دچار مشکل می شدیم.

وی افزود: بیماران مبتلا به کووید – 19 که در منزل هستند، باید با رعایت پروتکل های بهداشتی، با مراجعه به مراکز بهداشتی یا درمانی روزانه میزان اکسیژن خون خود را اندازه گیری کنند تا در صورت کاهش میزان اکسیژن خون، سریعا به بیمارستان انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابری تخت های ICU بیمارستان خاتم الانبیاء شوشتر

افزایش 2 برابری تخت های ICU بیمارستان خاتم الانبیاء شوشتر