مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:052021-04-13اقتصادي

آغازطرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در کهگیلویه و بویراحمد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از آغازطرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

- سالار حسین پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای مردم برای تأمین برخی از اقلام کالا ها به ویژه مواد لبنی، پروتیینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات و شیرینی های پر مصرف مرسوم در این ایام، طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در استان در حال اجراست.

وی با اشاره به تشدید فعالیت تیم های نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در این ایام تاکید کرد: این طرح با هدف صیانت از حقوق مصرف کنندگان و با رویکرد پیشگیری و پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تأمین و توزیع به هنگام کالاهای پرمصرف در ماه مبارک رمضان، همزمان با سراسر کشور در سطح استان آغاز شده است.

حسین پور همچنین تسهیل و تسریع در دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب، نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با همکاری اتاق های اصناف و سایر دستگاه های نظارتی را از دیگر اهداف اجرای این طرح اعلام کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد: اقلام نظارتی مورد تاکید در این طرح شامل خرما، برنج، قند و شکر، شیرینی های پرمصرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغازطرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در کهگیلویه و بویراحمد

آغازطرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در کهگیلویه و بویراحمد