مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:002021-04-13اقتصادي

کمبود خرما نداریم/عرضه مستقیم خرما در میادین


سال زراعی پرمحصولی داشتیم، بنابراین خرما به اندازه کافی در سردخانه های کشور برای ماه رمضان موجود است.

- رییس انجمن ملی خرمای ایران گفت: سال زراعی پرمحصولی داشتیم، بنابراین خرما به اندازه کافی در سردخانه های کشور برای ماه رمضان موجود است.

محسن رشید فرخی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سال زراعی گذشته از نظر میزان تولید خرما و کیفیت آن سال خوبی بود، گفت: بیش از یک میلیون و 200 هزارتن خرما در کشور تولید شد و امیدواریم سال زراعی پیش رو نیز سال پرمحصولی باشد.

وی ادامه داد: مصرف خرما نسبت به سال گذشته افزایشی نداشته، بنابراین خرما به اندازه کافی در سردخانه های کشور برای ماه رمضان موجود است و از نظر کیفیت و قیمت هم مناسب هستند.

رییس انجمن ملی خرمای ایران اضافه کرد: شاید بتوان گفت خرما تنها محصولی است که ظرف دوسال گذشته افزایش قیمتی در مبدا نداشته و اگر هم افزایش قیمت رخ داده بسیار جزیی بوده است.

وی با بیان اینکه خرمای پرمصرف در ماه رمضان خرمای مضافتی است، گفت: در حال حاضر قیمت خرمای مضافتی در مبدا 21 تا 22 هزارتومان است و تعیین قیمت آن برای مصرف کننده توسط ستاد تنظیم بازار صورت می گیرد.

رشید فرخی تصریح کرد: همکاری خوبی با ستاد تنظیم بازار، جهاد کشاورزی و وزارت صمت داریم و آمادگی این را داریم که به هر جایی که نهادهای مذکور معرفی کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود خرما نداریم/عرضه مستقیم خرما در میادین

کمبود خرما نداریم/عرضه مستقیم خرما در میادین