مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 07:002021-04-13اقتصادي

بیشتر بنگاه های تولیدی گرفتار کمبود نقدینگی هستند


یک فعال تعاونی نوسان نرخ ارز، تامین سرمایه و کمبود نقدینگی را از مهمترین موانع پیش روی تولیدکندگان دانست و گفت: برخی دستورالعمل ها بدون بررسی آثار آن در طولانی مدت به تصویب می رسد و به واحدهای تولیدی لطمه می زند.

- یک فعال تعاونی نوسان نرخ ارز، تامین سرمایه و کمبود نقدینگی را از مهمترین موانع پیش روی تولیدکندگان دانست و گفت: برخی دستورالعمل ها بدون بررسی آثار آن در طولانی مدت به تصویب می رسد و به واحدهای تولیدی لطمه می زند.

ارسلان قاسمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اظهار کرد: طی سالهای گذشته موانع و چالشهای پیش روی بخش تولید را شناسایی کرده ایم و با توجه به فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری باید برای تحقق شعار امسال تلاش کنیم.

وی نبود ثبات برخی قوانین و دستورالعمل ها را از جمله موانع پیش روی تولید برشمرد و افزود: متاسفانه برخی از این دستورالعمل ها بدون بررسی آثار آن در طولانی مدت به تصویب رسیده و به بخشهای تولید و واحدهای تولیدی لطمه زده است.

قاسمی تصریح کرد: به دلیل نوسان نرخ ارز طی سالهای گذشته بسیاری از بنگاههای تولیدی با کمبود نقدینگی مواجه شدند و نظام بانکی نیز نتوانسته عملکرد موثری در جهت تامین نیاز نقدینگی واحدهای تولیدی صورت دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر بنگاه های تولیدی گرفتار کمبود نقدینگی هستند

بیشتر بنگاه های تولیدی گرفتار کمبود نقدینگی هستند