مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-13اجتماعي

اطلاعیه ناجا برای ماه رمضان/ فعالیت اماکن غذایی منوط به مجوز ستاد کرونا


نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای بر توجه عموم مردم به ویژه صاحبان و متصدیان واحدهای صنفی و اماکن عمومی به رعایت و اجرای برخی موارد در جهت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

- نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای بر توجه عموم مردم به ویژه صاحبان و متصدیان واحدهای صنفی و اماکن عمومی به رعایت و اجرای برخی موارد در جهت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای حلول ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن کریم و دعا و نیایش، ماه تزکیه و خودسازی را تبریک گفت و با اشاره به اهمیت تکریم و تعظیم شعائر اسلامی بر توجه عموم مردم به ویژه صاحبان و متصدیان واحدهای صنفی و اماکن عمومی به رعایت و اجرای برخی موارد در جهت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تاکید و اعلام کرد: روزه داران گرامی، در جهت تقویت خویشتن داری و گسترش ارزش های اخلاقی و رعایت حرمت این ماه عزیز از هرگونه تظاهر به روزه خواری و سرو غذای سرد یا گرم در پارک ها، تفرجگاه ها، معابر عمومی و … اکیداً خودداری کنند.

در حال حاضر به دلیل شرایط قرمز و پرخطر شهرها ناشی ازشیوع ویروس منحوس کرونا، مراکز پذیرایی بین راهی، پایانه های مسافربری، فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن و بیمارستان ها مجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه ناجا برای ماه رمضان/ فعالیت اماکن غذایی منوط به مجوز ستاد کرونا

اطلاعیه ناجا برای ماه رمضان/ فعالیت اماکن غذایی منوط به مجوز ستاد کرونا