مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:502021-04-13اقتصادي

قیمت پایه ساخت مسکن ملی فعلا همان 2.7 میلیون تومان است


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اختصاص کمک بلاعوض 30 میلیون تومانی دولت و تسهیلات 80 میلیون تومانی با نرخ سود 4 درصدی به ساخت مسکن محرومان روستایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا تابش صبح امروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی پروژه هزار واحدی یاس سفید شهرک واوان شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه ما در حوزه مسکن در قالب های مختلف مانند مسکن محرومان روستایی و شهری برای مردم مسکن می سازیم، گفت: مسکن محرومان شهری با تسهیلات کم بهره و چهار درصد و مسکن محرومان روستایی با تسهیلات بلاعوض 30 میلیون تومانی و تسهیلات چهار درصدی 80 میلیون تومانی احداث می شود.

وی ادامه داد: پروژه ای که امروز احداث آن آغاز شد، اراضی آن به بنیاد مسکن اختصاص دارد و این بنیاد با اعتبارات داخلی، آن را تکمیل خواهد کرد؛ فرآیند واگذاری نیز شامل محاسبه نرخ تمام شده هر واحد به اضافه 10 درصد سود بنیاد مسکن است.

تابش افزود: اگر متقاضیان طرح اقدام ملی به ما مراجعه کرد و منابع خود را به این پروژه اختصاص دهند، می توانیم دو سال و نیمه آن را تکمیل کنیم اما اگر بخواهیم با منابع خودمان این پروژه را بسازیم، سه ساله به اتمام می رسد.

قیمت مسکن ملی همان 2.

7 میلیون تومان است / کارت اعتباری خرید مصالح ساختمانی به کجا رسید؟ در ادامه این برنامه جواد حق شناس معاون مسکن شهری بنیاد مسکن ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت پایه ساخت مسکن ملی فعلا همان 2.7 میلیون تومان است

قیمت پایه ساخت مسکن ملی فعلا همان 2.7 میلیون تومان است