مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:502021-04-13اقتصادي

التماس قشم ایر به مسافران آبادان-مشهد/ درخواست های وزارت بهداشت را اکاملا جرا کردیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمداسلامی در حاشیه مراسم کلنگ زنی 1000 واحد مسکونی با مشارکت بنیاد مسکن از در دست ساخت بودن 530 هزار واحد طرح ملی مسکن خبر داد و اظهار کرد: - وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این که تمام درخواست های وزارت بهداشت درباره کرونا را اجرا کرده ایم، گفت: در فرودگاه آبادان، قشم ایر به مسافران التماس کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمداسلامی در حاشیه مراسم کلنگ زنی 1000 واحد مسکونی با مشارکت بنیاد مسکن از در دست ساخت بودن 530 هزار واحد طرح ملی مسکن خبر داد و اظهار کرد:در هر پروژه ای که مردم به موقع آورده خود را واریز کرده اند، تحویل واحد ها آغاز شده که یک نمونه آن تحویل واحد های این طرح در استان یزد بود.

وی با بیان این که تا پایان دولت برنامه ریزی شده حدود 80 هزار واحد طرح ملی مسکن تحویل شود به پروژه های مسکن مهر اشاره کردو افزود: حدود 30 هزار واحد این طرح باقیمانده که تا پایان عمر دولت دوازدهم به اتمام می رسد.

اجرای تمام درخواست های وزارت بهداشت درباره کرونا وزیر راه و شهرسازی در ادامه با تاکید بر این که تمام درخواست های وزارت بهداشت درباره مقابله با شیوع ویروس کرونا را اجرا کرده ایم، تصریح کرد: در خصوص پرواز های خارجی باید به این نکته اشاره کنم که برای این پرواز ها معاهده های چند جانبه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

التماس قشم ایر به مسافران آبادان-مشهد/ درخواست های وزارت بهداشت را اکاملا جرا کردیم

التماس قشم ایر به مسافران آبادان-مشهد/ درخواست های وزارت بهداشت را اکاملا جرا کردیم