مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-13اقتصادي

پمپ های الکتریکی کاربردی در صنایع نفت و گاز تأمین شد


محققان کشور موفق به تولید پمپ های مکنده کاربردی درصنایع نفت، گاز و پتروشیمی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، با توجه به مشکلاتی که در اثر تحریم ها و هزینه های بالای واردات این نوع پمپ ها به کشور تحمیل می شد، یک شرکت دانش بنیان پمپ سازی دست به کار شد و توانست انواع الکتروپمپ های خاص مورد نیاز صنایع را طراحی و تولید کند.

میربیوک احقاقی مدیرعامل این شرکت دانش بنیان از توانمندی بهینه سازی و طراحی انواع الکتروپمپ های صنعتی با تکیه به دانش فنی بومی گفت و ادامه داد: توانستیم با استفاده از تجربه ای که در حوزه تولید انواع پمپ های صنعتی کسب کردیم در مسیر تجاری سازی الکتروپمپ های پیشرفته گام برداریم و اکنون الکتروپمپ های لجن کش، الکتروپمپ های مستغرق کف کش، فولادی و پمپ های دومکشه، سازگار با نیاز صنایع تولید می شود.

احقاقی با اشاره به تولید پمپ های مورد استفاده در صنایع نفت و پتروشیمی مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی، افزود: در حاضر 2 نوع از پمپ ها تحت استاندارد که عمدتاً در در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی پرکاربرد هستند در این شرکت دانش بنیان به تولید می رسند.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان ادامه داد: این پمپ ها برای انتقال انواع سیالات نیوتونی مانند هیدروکربن ها، آب، شیرابه، محلول های معلق در آب، انواع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پمپ های الکتریکی کاربردی در صنایع نفت و گاز تأمین شد

پمپ های الکتریکی کاربردی در صنایع نفت و گاز تأمین شد