مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-13سياسي

تاسیس شعبه مرکز پژوهش ها در قم قانونی است/ منتقدان اغراض سیاسی دارند


رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی درباره تأسیس شعبه این مرکز در قم،گفت: این کار کاملاً قانونی است و در هیئت رییسه مجلس مطرح شد و «قالیباف» هم آن را افتتاح کرد.

- رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی درباره تأسیس شعبه این مرکز در قم،گفت: این کار کاملاً قانونی است و در هیئت رییسه مجلس مطرح شد و قالیباف هم آن را افتتاح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا زاکانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری در واکنش به مباحثی که اردشیر مطهری علیه مرکز پژوهش های مجلس مطرح کرده بود، گفت: این نماینده مطالبی را ناظر به موضوع مرکز پژوهش های مجلس در جلسه علنی روز 22 فروردین ماه مطرح کرده بود که بنده مواردی را به اختصار ذکر می کنم.

وی بیان کرد: البته ناگفته نماند پیش از آنکه این نماینده این مباحث را در مورد مرکز پژوهش های مجلس مطرح کند، برخی جریانات سیاسی با اهداف خاص مانند تضعیف مجلس و موضوع انتخابات این مسائل را مطرح کرده بودند.

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی درباره تأسیس شعبه مرکز پژوهش ها در قم اظهار داشت: این کار کاملاً قانونی است و در هیئت رییسه مجلس مطرح شد و رییس مجلس شورای اسلامی هم آن را افتتاح کرد.

زاکانی ادامه داد: موثرترین علما تصدی این کار را بر عهده دارند و مرکز پژوهش ها در قم با مرکز تحقیقات اسلامی قم موازی کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس شعبه مرکز پژوهش ها در قم قانونی است/ منتقدان اغراض سیاسی دارند

تاسیس شعبه مرکز پژوهش ها در قم قانونی است/ منتقدان اغراض سیاسی دارند