مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-13اجتماعي

نمرات ثبت نشده دروس عملی دانشجویان علمی کاربردی تعیین تکلیف شد


معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی روند آموزش مجازی و تسهیلات و اقدامات حمایتی این دانشگاه برای دانشجویان در دوران کرونا را تشریح کرد و از ساماندهی نمرات ثبت نشده دروس عملی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنسبت به برگزاری امتحان اقدام کنند.

جلالی جواران تاکید کرد: امکان برگزاری امتحان مجدد به شرط رعایت کیفیت آموزشی برای دانشجویانی که حین برگزاری امتحان با مشکل قطعی برق یا اینترنت و … مواجه شده اند و هم چنین دانشجویانی که به دلیل بیماری کرونا و سایر بیماری ها امکان شرکت در آزمون برخط را نداشتند فراهم شد.

وی در ادامه در خصوص مشکلات تعدد مراکز و دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی، عدم آشنایی دانشجویان و حتی مدرسان به فضای آموزش مجازی، عدم وجود یا سرعت کم اینترنت برای دانشجویان مراکز مناطق محروم، عدم وجود وسیله آموزشی نظیر لپ تاپ و… در ابتدای شیوع کرونا و شروع آموزش ها به صورت مجازی صحبت کرد و افزود: در حال حاضر با گسترش و ساماندهی سامانه ها و هم چنین مساعدت با حذف و مرخصی بدون احتساب مشکلات تا حد زیادی رفع شد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن تاکید بر کیفیت و ارتقا دوره های آموزشی اظهار کرد: دانشجوی دانشگاه جامع علمی کاربردی در صورت فراغت از تحصیل می بایست استانداردهای دانشگاه و همچنین اطلاعات علمی لازم را داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمرات ثبت نشده دروس عملی دانشجویان علمی کاربردی تعیین تکلیف شد

نمرات ثبت نشده دروس عملی دانشجویان علمی کاربردی تعیین تکلیف شد