مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:402021-04-13پزشكي

کولاک کرونا در لنده با 75 درصد موارد مثبت!/دستگاه های فرهنگی در خوابند؟


با همه این داشته ها متاسفانه درصد شیوع و ابتلا در شهرستان لنده بسیار بالاتر از سایر نقاط استان و کشور است چرا که رییس دانشگاه علوم پزشکی می گوید از تعداد مواردی که مورد آزمایش قرار گرفته 75 درصد آنها مثبت بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، طبق آنچه که از زبان مسئولان علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و در ستاد کرونا در طول 14 ماه گذشته شنیده ایم این استان در زمینه ابتلا و شیوع کووید 19 بسیار بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

جالب توجه اینکه با این حجم از شیوع و ابتلا از لحاظ فوتی ها کهگیلویه و بویراحمد در میان سایر استان ها وضعیتی به مراتب بهتر دارد اما این درصد شیوع و ابتلا می تواند در پیک چهارم کرونا به افزایش مرگ و میرها کمک کرده و خطر آفرین شود.

در روزهای اخیر شاهد افزایش تعداد مرگ و میر های کرونایی در استان بودیم که نشان دهنده این است کهگیلویه و بویراحمد با ورود به پیک چهارم روزهای سختی را تجربه خواهد کرد.

در برخی شهرستان های استان وضعیت بسیار سخت تر و حادتر از نقاط دیگر شده که از جمله آنها می توان به شهرستان لنده اشاره کرد لنده شهرستانی که در حوزه فرهنگی یکی از مناطق ویژه در استان به شمار می آید.

تعداد تحصیل کرده ها، فارغ التحصیلان دانشگاهی، روحانیون، مدیران کشوری و استانی و هنرمندان آن بیش از سایر مناطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولاک کرونا در لنده با 75 درصد موارد مثبت!/دستگاه های فرهنگی در خوابند؟

کولاک کرونا در لنده با 75 درصد موارد مثبت!/دستگاه های فرهنگی در خوابند؟