مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:402021-04-13سياسي

نباید تصور کنیم خرابکاری در نطنز بدون هماهنگی و تایید آمریکا برنامه ریزی شده است


عضو اسبق شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: ساده اندیشی است اگر تصور کنیم خرابکاری در نطنز بدون هماهنگی کامل و تایید ایالات متحده و شخص بایدن برنامه ریزی شده است.

- علیرضا فیروزی عضو اسبق شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به اقدام خرابکارانه در سایت هسته ای نطنز گفت: برخلاف ادعای برخی از مسئولان و دست اندرکاران سیاست خارجی، اسراییل نه ترسی از مذاکرات ایران با غرب دارد و نه هراسی از را می توان در همین چارچوب و در راستای اخلال در فرآیند غنی سازی اورانیوم توسط ایران تحلیل کرد.

فیروزی تاکید کرد: همچنین همزمانی این حادثه با مذاکرات ایران و طرفین برجام در وین حاکی از آن است که اسراییل می کوشد دست ایران را از برگ های برنده در مواجهه با غرب خالی و موضع ایران را تضعیف کند تا مجبور شود به یک نتیجه حداقلی بسنده کند.

یعنی هم به تعهدات هسته ای در برجام برگردد و هم تحریمی در واقعیت لغو نشود.

وی یادآور شد: ساده لوحانه است اگر تصور کنیم این اتفاق بدون هماهنگی کامل و تایید ایالات متحده و شخص بایدن برنامه ریزی شده  و ساده لوحانه تر اینکه تصور کنیم سکوت و عدم واکنش ما، به خودی خود، موضع مارا در مذاکرات تقویت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید تصور کنیم خرابکاری در نطنز بدون هماهنگی و تایید آمریکا برنامه ریزی شده است

نباید تصور کنیم خرابکاری در نطنز بدون هماهنگی و تایید آمریکا برنامه ریزی شده است