مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:402021-04-13پزشكي

یافته های جدید درباره کروناویروس انگلیسی


متخصصان علوم پزشکی در انگلیس در مطالعات آزمایشگاهی جدید ادعا کردند که گونه انگلیسی کروناویروس موسوم به B117 آسان تر و سریع تر منتقل می شود اما قدرت بیماریزایی آن تغییر نکرده است.

- متخصصان علوم پزشکی در انگلیس در مطالعات آزمایشگاهی جدید ادعا کردند که گونه انگلیسی کروناویروس موسوم به B117 آسان تر و سریع تر منتقل می شود اما قدرت بیماریزایی آن تغییر نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نتایج بدست آمده در دو بررسی نشان می دهد: گونه ای از کروناویروس که اولین بار در انگلیس شناسایی شد آسان تر سرایت پیدا می کند اما شدت بیماری را افزایش نمی دهد.

کروناویروس انگلیسی اکنون در ایالات متحده، انگلیس و چندین کشور دیگر به گونه غالب تبدیل شده است.

نتایج این دو بررسی حاکی از آن است شواهدی وجود ندارد که افراد آلوده به این گونه از کروناویروس با علائم شدیدتری از بیماری مواجه هستند یا بیشتر احتمال دارد در معرض ابتلا به کووید طولانی باشند.

هرچند طبق این دو بررسی انجام شده بار ویروسی این گونه از کروناویروس بیشتر است که تایید کننده قدرت سرایت بیشتر سویه انگلیسی است.

متخصصان در هر دو مطالعه اظهار داشتند: یافته های آنان متفاوت با دیگر تحقیقات است که شدت بیماریزایی این سویه را مورد بررسی قرار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یافته های جدید درباره کروناویروس انگلیسی

یافته های جدید درباره کروناویروس انگلیسی