مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-13پزشكي

بیماران کرونایی بستری در گلستان به مرز 600 نفر رسید


رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به روند رو به رشد بیماران بستری در استان، گفت: در حال حاضر 591 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که این تعداد نسبت به روز گذشته 34 نفر بیشتر و نسبت به روز اول فروردین بیش از سه برابر شده است.

- ایسنا/گلستان رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به روند رو به رشد بیماران بستری در استان، گفت: در حال حاضر 591 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که این تعداد نسبت به روز گذشته 34 نفر بیشتر و نسبت به روز اول فروردین بیش از سه برابر شده است.

عبدالرضا فاضل با اعلام این خبر اظهار کرد: 76 بیمار با توجه به وضعیت بدشان در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان بستری و از این تعداد 35 نفر با کمک دستگاه ونتیلاتور ادامه حیات می دهند.

وی خاطرنشان کرد: 53 درصد مبتلایان در سنین بالای 55 سال، 40 درصد در سنین بین 15 تا 55 سال و 7 درصد در سنین زیر 15 سال هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان کرد: کل بهبودیافتگان کرونا در استان از آغاز شیوع این بیماری، 23 هزار و 210 نفر هستند.

فاضل به آخرین وضعیت رنگ بندی شهرهای استان نیز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر گرگان، گنبدکاووس، بندرگز، کردکوی، مینودشت، آزادشهر و گالیکش در وضعیت قرمز، شهرهای گمیشان و مراوه تپه در وضعیت زرد و شهرهای بندر ترکمن، آق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران کرونایی بستری در گلستان به مرز 600 نفر رسید

بیماران کرونایی بستری در گلستان به مرز 600 نفر رسید