مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:302021-04-13اقتصادي

طرح نظارتی ضیافت 1400 در خراسان جنوبی اجرا می شود


مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: طرح نظارتی ضیافت 1400 تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

- محمد حسین اشرفی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح نظارتی ضیافت 1400 که از 21 فروردین ماه آغاز شده است تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی بیان کرد: در ماه رمضان با افزایش تقاضای کالاهای اساسی چون روغن، گوشت و شکر و مرغ و خرما و سبزیجات و سایر ملزومات هستیم که این موضوع ضرورت و نظارت بر بازار را مضاعف کرده است.

اشرفی با اشاره به اینکه طرح ضیافت 1400 با همکاری سازمان صمت و اتاق اصناف انجام می شود، افزود: در این برنامه واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای مرتبط با طرح مورد نظر مورد بازرسی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: در طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در سال 99 تعداد 185 پرونده به شعب تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی ارسال شد که به تمامی آنان رسیدگی و متخلفین به پرداخت بیش 602 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با بیان اینکه ما پرونده هایی در حوزه عرضه خارج از شبکه مرغ و روغن داشته ایم، بیان کرد: به عنوان مثال در یک پرونده در پی ارسال گزارش از اداره صمت بیرجند مبنی بر عرضه خارج از شبکه 60 حلب 5 کیلوگرمی روغن نباتی توسط یک واحد صنفی سوپرمارکت، پرونده ای در این زمینه تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نظارتی ضیافت 1400 در خراسان جنوبی اجرا می شود

طرح نظارتی ضیافت 1400 در خراسان جنوبی اجرا می شود