مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-13اقتصادي

جرائم میلیاردی بازارمرغ اصفهان/کالاهای اساسی در رهتاب عرضه می شود


معاون نظارت بازرسی سازمان صمت استان اصفهان گفت: 171 فروشگاه متخلف که به گران فروشی، اخفا و امتناع از عرضه و فروش مرغ تاریخ مصرف گذشته اقدام کرده بودند، - شناسایی و با آنها برخورد شد.

اکبر عادل مرام در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مرغ با توجه به گران تر بودن گوشت قرمز و ماهی، بخشی از سبد غذایی خانوارها را تشکیل می دهد و مردم گوشت مرغ را به عنوان ماده پروتیینی اصلی جایگزین کردند از این رو تقاضا در بازار مرغ بیشتر از عرضه بوده و اختلاف قیمت ناشی از آن تخلفاتی از قبیل دلالی و گران فروشی ایجاد کرده است.

وی افزود: بازرسی هایی که از ابتدا تا پایان اسفندماه در زمینه برخورد با تخلفات حوزه گوشت مرغ در سطح شهر انجام شد حدود 117 واحد توزیع کننده و خرده فروشی متخلف شناخته شدند که ارزش ریالی تخلفات آن ها سه میلیارد و 280 میلیون ریال (328 میلیون تومان) برآورد شده و پرونده آنها در تعزیرات در حال رسیدگی است.

معاون نظارت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه 54 واحد خرده فروشی متخلف نیز از ابتدا تا 18 فروردین سال جاری شناسایی شدند که ارزش ریالی تخلفات آنها 109 میلیون تومان بوده است، خاطرنشان کرد: گران فروشی، اخفا و امتناع از عرضه و تقلب (فروش مرغ های تاریخ مصرف گذشته) از جمله تخلفات این واحدها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرائم میلیاردی بازارمرغ اصفهان/کالاهای اساسی در رهتاب عرضه می شود

جرائم میلیاردی بازارمرغ اصفهان/کالاهای اساسی در رهتاب عرضه می شود