مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-13اقتصادي

تولید نفت ایران می تواند به بیش از 4 میلیون بشکه برسد


یک کارشناس ارشد حوزه انرژی معتقد است که ایران با وارد شدن به بازار انرژی می تواند تا سقف چهار میلیون و 200 هزار بشکه بدون مشکل تولید داشته باشد.

- یک کارشناس ارشد حوزه انرژی معتقد است که ایران با وارد شدن به بازار انرژی می تواند تا سقف چهار میلیون و 200 هزار بشکه بدون مشکل تولید داشته باشد.

امیرمحمد اسلامی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه ایران با ورود به بازار انرژی مشتریان سنتی خود را خواهد داشت و حتی در صورت به نتیجه رسیدن توافق، حتما مشتریان قدیمی ایران باز خواهند گشت، اظهار کرد: مشتری به دنبال نفت خوب و امنیت عرضه است که ایران هر دو این شاخص ها را می تواند تضمین کند.

وی با تاکید بر اینکه فروش نفت ایران کار دور از ذهنی نیست، تصریح کرد: وظیفه قانونی تمام کشورهای تولیدکننده نفت این است که ورود ایران به بازار را بپذیرند و کارشکنی نکنند و مجموع شرایط گویای این است که مشکلی برای ورود ایران به بازار های جهانی وجود نخواهد داشت.

به گفته این کارشناس ارشد حوزه انرژی ممکن است این موضوع چند ماه زمان ببرد اما به طور کلی مشکلی برای این مساله وجود ندارد و ایران به راحتی می توانند جایگاه خود را در بازار جهانی نفت بدست آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مذاکرات غیرمستقیم هفته گذشته در وین آغاز شده و از سوی مقامات موفقیت آمیز ارزیابی شد که می تواند ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید نفت ایران می تواند به بیش از 4 میلیون بشکه برسد

تولید نفت ایران می تواند به بیش از 4 میلیون بشکه برسد