مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-13سياسي

قصه گویی یکی از برنامه های اصلی کانون پرورش فکری است


مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس قصه و قصه گویی را یکی از برنامه های اصلی کانون پرورش فکری از گذشته تابه حال توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نام گرفته، گفت: مطرح شدن بحث تولید در سه سال اخیر از سوی مقام عظمای ولایت نشان از آن دارد که هنوز با جایگاه واقعی تولید، فاصله داریم و باید برای رفع موانع تولید کوشید؛ کانون نیز در بخش های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی به تولید محتوا می پردازد و قصه نیز یکی از همین محتواهای تأثیرگذار است که باید با تمام توان برای برگزاری بیست و سومین جشنواره قصه گویی که مخاطب آن علاوه بر مربیان کانون، اعضا، دانش آموزان، اولیای تربیتی، خانواده ها و پدر بزرگ ها و مادربزرگ ها هستند تلاش مضاعف داشت.

مدیر کل کانون فارس، قصه را ابزاری ارزشمند و مؤثر در تعلیم تربیت برشمرد که می توان با آن، علاوه بر آموزش غیرمستقیم به جای امر و نهی کردن که چندان هم نتیجه بخش نیست، استفاده کرد و آینده را ساخت.

کامرانی در ادامه گفت: در اهمیت قصه همین بس که خداوند متعال در کتاب آسمانی قرآن با استفاده از قصه، بسیاری از تعالیم را به بندگان یادآور شده و قرآن به سوره ای به نام سوره قصص مزین است و خداوند بسیاری از مفاهیم تربیتی رادر قالب قصه و داستان آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه گویی یکی از برنامه های اصلی کانون پرورش فکری است

قصه گویی یکی از برنامه های اصلی کانون پرورش فکری است