مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-13اقتصادي

رشد 130 درصدی میانگین حقوق بازنشستگان خراسان شمالی


مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان استان، گفت: حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی استان به صورت میانگین حدود 130 درصد افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید احمد سیدی صبح سه شنبه در نشست خبری که در سازمان تأمین اجتماعی خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: 38 درصد جمعیت کل استان تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان شمالی ادامه داد: 19 هزار و 500 نفر مستمری بگیر در استان داریم؛ همچنین بیش از 100 هزار نفر بیمه هستند که با احتساب افراد تحت تکفل به بیش از 300 هزار نفر می رسد.

وی در ادامه به متناسب سازی حقوق بازنشستگان اشاره داشت و افزود: مرحله اول متناسب سازی در مرداد سال گذشته و مرحله دوم در فروردین سال جاری اتفاق افتاد و به این ترتیب حقوق فردی با سابقه 30 سال، از یک میلیون و 600 هزار تومان به 4 میلیون و 300 هزار تومان رسید.

سیدی تصریح کرد: در مجموع با اجرای احکام حقوقی 1400 که اردیبهشت ماه سال جاری بر اساس ابلاغیه سازمان تأمین اجتماعی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صادر می شود، حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی استان خراسان شمالی به صورت میانگین حدود 130 درصد افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 130 درصدی میانگین حقوق بازنشستگان خراسان شمالی

رشد 130 درصدی میانگین حقوق بازنشستگان خراسان شمالی