مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-13اقتصادي

نرخ زولبیا و بامیه در یزد اعلام شد/افزایش قیمت نداریم


رییس اتحادیه قنادان یزد با بیان این که امسال هیچگونه افزایش قیمتی در بحث زولبیا و بامیه نداریم، گفت: بر اساس مصوبه اتحادیه هر کیلوگرم زولبیا و بامیه در ماه رمضان امسال با قیمت 39 هزار و پانصدتومان در بازار یزد عرضه می شود.

- علیرضا آسایش در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: خوشبختانه با تخصیص سهمیه آرد و شکر دولتی مشکلی در تامین زولبیا و بامیه ویژه ماه مبارک رمضان در قنادی های یزد نداریم.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده مبنی بر تعیین قیمت زولبیا و بامیه در یزد، مقرر شد هر کیلو محصول درجه یک  39 هزار و 500 و درجه دو 30 هزار تومان بفروش برسد.

آسایش پیش از با بیان این که متاسفانه در این مدت تمام اقلام مواد اولیه شیرینی از 40تا300درصد افزایش قیمت داشته  و این افزایش قیمت مواد اولیه باعث شده حدود50درصد شیرینی فروشان یزدی ورشکست و حدود90 درصد از واحدهای دایر نیز تعدیل نیرو کنند، گفت: خوشبختانه هیچ گونه افزایش قیمتی در بحث زولبیا و بایمه ماه رمضان امسال نداریم.

رییس اتحادیه قنادان یزد در پایان تصریح کرد: نه تنها در رمضان امسال افزایش قیمت زولبیا نداریم بلکه، سهمیه های دولتی آرد و شکر ویژه ماه خدا  تاثیر بسزایی در کاهش قیمت داشته است و امیدواریم اعمال اینگونه سهمیه ها، پس از ماه رمضان نیز ادامه داشته باشد تا شاهد رونق خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ زولبیا و بامیه در یزد اعلام شد/افزایش قیمت نداریم

نرخ زولبیا و بامیه در یزد اعلام شد/افزایش قیمت نداریم