مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-13سياسي

رسیدگی به یک میلیون پرونده مسن/ برگزاری دادگاه عنابستانی به زودی


سخنگوی قوه قضاییه در چهل و یکمین نشست خبری خود با نمایندگان رسانه های جمعی، آخرین جزییات دستگاه قضا را تشریح کرد و به سوالات خبرنگاران در این حوزه پاسخ داد.

- سخنگوی قوه قضاییه در چهل و یکمین نشست خبری خود با نمایندگان رسانه های جمعی، آخرین جزییات دستگاه قضا را تشریح کرد و به سوالات خبرنگاران در این حوزه پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در چهل و یکمین نشست خبری خود با نمایندگان رسانه های جمعی، آخرین جزییات دستگاه قضا را تشریح کرد و به سوالات خبرنگاران در این حوزه پاسخ داد.

اسماعیلی در ابتدای این نشست گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم، این ماه فرصتی است برای همه مؤمنان در جهت بهره برداری حداکثری از ظرفیت خداداد این ماه عظیم، امیدوارم مؤمنان روزه دار از ظرفیت این ماه حداکثر بهره را ببرند و علاوه بر روزه داری، تمام اعمال و رفتارشان هم روزه دار باشد تا تقوای الهی را کسب کنند و به فکر افطاری دادن به روزه داران نیازمند و پویش کمک های مومنانه هم باشند.

وی گفت: بر رعایت حرمت این ماه و رعایت حرمت مؤمنان روزه دار تاکید می کنم، افراد باید از تظاهر به روزه خواهری اجتناب کنند و واحدهای صنفی هم مسائل لازم را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به یک میلیون پرونده مسن/ برگزاری دادگاه عنابستانی به زودی

رسیدگی به یک میلیون پرونده مسن/ برگزاری دادگاه عنابستانی به زودی