مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:052021-04-13سياسي

اشتباه چند عضو را نمی توان به همه شوراها تعمیم داد


معاون سابق اجرایی و اداری شورای عالی استان های کشور با بیان اینکه در حال حاضر 120 هزار نفر عضو شورا هستند، گفت: اشتباه چند عضو را نمی توان به همه شوراها تعمیم داد و زیر سوال برد و سوء استفاده در بین شورا کمتر از سایر نهادها است ولی چون ارتباط مستقیم با مردم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان تصویب و جزییات آن را به قانون گذاری مجلس واگذار کردند.

* حکومت محلی بودن شوراها وی با بیان اینکه در قانون اساسی به صورت صریح درباره حکومت محلی بودن شوراها اشاره نشد و وزارت کشور آن را به عنوان سازمان بیان کرده است که شوراها، شهرداری ها و دهیاری ها مصادیق آن هستند، افزود: کسی که به عنوان شورا انتخاب می شود باید امین، عامل، عادل و بی طرف باشد و خدا و وجدانش را ناظر اعمال بداند و با اخلاص برای خدا کار کند.

کارشناس مدیریت شهری، خاطر نشان کرد: تجربه به من نشان داده است که اگر شورا ها که از بطن و متن مردم هستند، تعامل با ولی نعمتان خود که مردم هستند را داشته باشند و در عزا، شادی، غم، سلامت و در مراسم های آنان همراه باشند و با آنان تعامل داشته باشند، موفق ترند.

ابوطالبی اظهار کرد: اگر شوراها، طرح ها و لوایح خود را بر طبق اولویت و منطبق با نیاز مردم تنظیم کنند و به این موضوع که منابع محدود و خواسته ها و نیازها نامحدود هستند که اولویت بندی در تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتباه چند عضو را نمی توان به همه شوراها تعمیم داد

اشتباه چند عضو را نمی توان به همه شوراها تعمیم داد