مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:052021-04-13سياسي

رییس سازمان زندان ها از رییس کل دادگستری کرمانشاه تقدیر کرد


رییس سازمان زندان های کل کشور با ارسال لوح تقدیری از خدمات توسلی زاده رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در خصوص طرح پایش زندانیان و دیگر موارد مربوط به زندانیان و خانواده های آن ها تقدیر کرد.

- به گزارشخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد مهدی حاج محمدی رییس سازمان زندان های کل کشور با ارسال لوح تقدیری از خدمات پرویز توسلی زاده رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در خصوص طرح پایش زندانیان و دیگر موارد مربوط به زندانیان و خانواده های آن ها تقدیر کرد.

در متن این تقدیرنامه آمده است، به موجب بررسی های دقیق و کارشناسانه از عملکرد دادگستری های کشور در سال 1399، عملکرد مجموعه دادگستری استان کرمانشاه در خصوص زندانیان و خانواده های آن ها برکات شایسته و قابل توجهی ارزیابی شده است.

همچنین عنوان شده است، براساس 14 شاخص مبتنی بر کاهش جمعیت کیفری و طرح پایش زندانیان عملکرد دادگستری ها مورد بررسی قرار گرفته است که مجموعه قضایی استان کرمانشاه عمکرد شایسته ای داشته است.

در ادامه این متن با اشاره به منویات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در تبدیل زندان به آموزشگاه نیکی ها و امر اصلاح و تربیت مجرمین، این مهم را به عنوان ماموریت مشترک سازمان زندان ها و مراجع قضایی عنوان شده است و به همین منظور از خدمات دادگستری و شخص رییس کل دادگستری استان خالصانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان زندان ها از رییس کل دادگستری کرمانشاه تقدیر کرد

رییس سازمان زندان ها از رییس کل دادگستری کرمانشاه تقدیر کرد