مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-13سياسي

برنامه های سازمان فرهنگی شهرداری به مناسبت ماه رمضان


معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از اجرای بسته برنامه «بر آستان جانان» در قالب 29 عنوان برنامه خبر داد.

- معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از اجرای بسته برنامه بر آستان جانان در قالب 29 عنوان برنامه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید علیرضا فاطمیان پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری از برگزاری برنامه های این سازمان در ماه مبارک رمضان با عنوان بر آستان جانان خبر داد و گفت: این برنامه ها در قالب 29 عنوان با شعار به وقت خدا برگزار می شود و نحوه اجرای برنامه ها بر اساس شیوه نامه های ستاد ملی مقابله با کرونا و عمدتاً به صورت مجازی خواهد بود.

وی با اشاره به راه اندازی باشگاه کودکان شهر شکوفه ها در قالب اپلیکیشن عنوان کرد: در این نرم افزار مسابقات و بازی های متنوعی اجرا و مجموعه داستان های قرآنی برای کودکان منتشر می شود و در پایان به کودکانی که بیشترین امتیاز را کسب کنند، نشان گفت وگو با خدا اهدا می شود.

همچنین در پویش مجازی هفت سالگی محتوای آموزشی و ترویجی برای تشویق آموزش نماز به کودکان منتشر می شود و کودکان با ارسال ویدئوهایی از نماز خواندن به همراه والدین به این پویش می پیوندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های سازمان فرهنگی شهرداری به مناسبت ماه رمضان

برنامه های سازمان فرهنگی شهرداری به مناسبت ماه رمضان