مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-13اقتصادي

بازار مسکن لجام گسیخته نخواهد ماند


وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه بازار مسکن نیاز به آرامش دارد گفت: بازار مسکن لجام گسیخته نخواهد ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسلامی پیش از ظهر سه شنبه در آیین عملیات احداث یک هزار و 800 واحد مسکونی در اسلامشهر، با اشاره به احداث این واحدها اظهار داشت: در حال حاضر بازار مسکن نیازمند آرامش است و د ر این راستا دولت تولید و عرضه مسکن را برای جامعه هدف با جدیت انجام دنبال می کند تا امید به خانه دار شدن مردم حفظ شود.

اسلامی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت همه سازندگان مسکن استفاده کنیم گفت: وزارت مسکن در این راه موانع را با اصلاح رویکرد و سیاست ها رفع خواهد کرد و از این طریق می توانیم به جریان پایدار تولید مسکن و ظرفیت ساخت در کشور کمک کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تسریع در فرآیند اخذ مجوز ساخت مسکن گفت: این امر نشان می دهد که در این زمینه عزم از رفع موانع و حمایت ها وجود دارد.

وی عنوان داشت: پروژه یک هزار و 1800 واحدی اسلامشهر در کمتر از 2 سال ساخته خواهد شد و در این حمایت های مالی لازم صورت خواهد گرفت تا بتوانیم این پروژه رتا در کوتاه ترین زمان ممکن به پایان برسانیم.

بر اساس این گزارش صبح امروز سه شنبه 24 فروردین ماه 1400 با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار مسکن لجام گسیخته نخواهد ماند

بازار مسکن لجام گسیخته نخواهد ماند