مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:502021-04-13سياسي

برنامه های قرآنی ماه رمضان مجازی برگزار می شود


معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به وضعیت قرمز شیوع ویرویس کرونا از برگزاری کلیه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان به صورت مجازی خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به وضعیت قرمز شیوع ویرویس کرونا از برگزاری کلیه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان به صورت مجازی خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی کاظمی نسب در گفت وگو با ایسنا در خصوص نحوه برگزاری فعالیت های قرآنی در ماه مبارک رمضان با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در سطح استان، اظهار کرد: در زمان شیوع ویروس کرونا طبیعی است که فعالیت های قرآنی به سمت فضای مجازی رفت و این یک توفیق اجباری برای ما بود، چراکه کرونا باعث شد، فعالیت های هنری، فرهنگی و قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمت فضای مجازی سوق پیدا کند.

با این حال ما همچنان در این زمینه تازه وارد هستیم و باید بیش تر از این فضا استفاده کنیم تا فعالیت های قرآنی در فضای مجازی رونق پیدا کند.

با این وجود نیاز است که زیرساخت ها و سواد رسانه ای لازم برای انجام این کار به وجود بیاید.

وی افزود: بنا به تصمیم معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سامانه حمد طراحی شد و مؤسسات قرآنی استان خراسان رضوی هم اطلاعات شان را در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های قرآنی ماه رمضان مجازی برگزار می شود

برنامه های قرآنی ماه رمضان مجازی برگزار می شود