مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-13اقتصادي

بهره مندی «محیا» از ابتکارات قوانین پولی


معاون وزیر اقتصاد در مراسم رونمایی از طرح مانع زدایی و حمایت یکپارچه از تولید بانک صادرات ایران «محیا» ضرورت توجه به تامین منابع مالی در نظام بانکی را مورد تاکید قرار داد.

- معاون وزیر اقتصاد در مراسم رونمایی از طرح مانع زدایی و حمایت یکپارچه از تولید بانک صادرات ایران محیا ضرورت توجه به تامین منابع مالی در نظام بانکی را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا عنوان تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ، ما در وزارت اقتصاد از ابتدای سال سیاست ها، برنامه و اقداماتی را در جهت تحقق این شعار تدوین کردیم تا بتوانیم کمک هایی در این زمینه انجام دهیم.

معمارنژاد در ادامه بیان کرد: باید بخشی از این سیاست ها و اقدامات در نظام بانکی مورد توجه قرار گیرد که مهم ترین آن تأمین منابع مالی است تا بانک ها بتوانند راحت تر و مناسب تر در خدمت تولید کنندگان باشند.

به گفته وی بانک دو طرف دارد، یکی تجهیز منابع و طرف دیگر تخصیص منابع است که باید هم در جهت تجهیز و هم تخصیص منابع قدم برداریم.

معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی خاطر نشان کرد: بخشنامه ای را چند روز گذشته از سوی وزارت اقتصاد و دارایی به بانک ها ارسال کردیم تا بر اساس آن هم نرخ سود سپرده ها و هم نرخ سود تسهیلات بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی «محیا» از ابتکارات قوانین پولی

بهره مندی «محیا» از ابتکارات قوانین پولی