مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-13اجتماعي

تداوم بارش های رگباری در خراسان رضوی


کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی از تداوم بارش ها تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت:: این بارش ها همراه با افزایش ابر، وزش باد، رعد و برق، - آیدا فاروقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان اینکه  از اواخر وقت دوشنبه تا صبح امروز بارش های رگباری در شهرستان های فریمان، قوچان، کلات، سبزوار، مشهد، تربت حیدریه، تربت جام، خواف و تایباد گزارش شده  است،گفت: بیشترین بارش با حدود 5 میلیمتر در فریمان بوده است.

گزارش شده است که تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

  کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی از تداوم بارش ها تا پایان هفته جاری خبر داد و افزود: این بارش ها همراه با افزایش ابر، وزش باد، رعد و برق، بارش تگرگ در مناطق مستعد و با احتمال آبگرفتگی و رواناب تا روز جمعه به طور متناوب در خراسان رضوی ادامه دارد.

وی گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد 25 درجه سلسیوس پیش بینی شده که در روزهای آتی نیز تغییر محسوسی نخواهد داشت، همچنین کمینه دمای هوای شب گذشته در این شهر 10 درجه سلسیوس بوده است.

فاروقی ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای هوای 5درجه سلسیوس و خلیل آباد با بیشینه دمای هوای 30 درجه به ترتیب سردترین و گرم ترین شهرهای خراسان رضوی بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم بارش های رگباری در خراسان رضوی

تداوم بارش های رگباری در خراسان رضوی