مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-13اقتصادي

30 هزار مسکن مهر باقی مانده است/ سامانه اسکان مزیتی برای دولت ندارد


منافع سرمایه گذاران مسکن در این طرح به مخاطره نمی افتد بلکه برای خارج کردن پول هایی که در بازار مسکن سفته بازی ایجاد میکند، - موثر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسلامی صبح امروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی پروژه یک هزار واحدی واوان با مسئولیت بنیاد مسکن، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در وزارت راه وشهرسازی طرح اقدام ملی را با برنامه ریزی برای شناسایی متقاصیات واقعی در بافت شهری آغاز کردیم.

فرایند شناسایی متقاضیان، تأمین زمین، اخذ آورده های مردمی و نهایتاً تسهیلات بانکی انجام و عملیات اجرایی این طرح آغاز شده است.

وزیر راه وشهرسازی گفت: تا به امروز در همه شهرهای کشور طرح اقدام ملی را در 3 وضعیت شامل تأمین زمین به متقاضیان و ساخت فردی ، مجتمع سازی در شهرهایی که محدودیت زمین داریم و احداث پروژه مشارکتی در شهرهای که زمین گران تر است تعریف کرده ایم.

اسلامی با بیان اینکه تاکنون ساخت بیش از 530 هزار واحد فعال را آغاز کرده ایم، گفت: پروژه هایی که آماده افتتاح هستند از این ماه به بعد به ترتیب افتتاح خواهند شد بنابراین مردم هرچه سریع تر آورده های خود را واریز کنند.

فقط 30 هزار واحد مسکن مهر باقی مانده است وی با بیان اینکه در دولت های نهم و دهم ساخت 2 میلیون و200 هزار واحد مسکن مهر برنامه ریزی شده بود، گفت: از سال 91 تحویل این واحدها آغاز شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار مسکن مهر باقی مانده است/ سامانه اسکان مزیتی برای دولت ندارد

30 هزار مسکن مهر باقی مانده است/ سامانه اسکان مزیتی برای دولت ندارد