مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-13سياسي

شرط جلیلی برای کاندیدا نشدن حضور رییسی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید حسین نقوی حسینی رییس ستاد انتخابات سعید جلیلی در شهرستان های استان تهران در انتخابات سال 92، درباره حضور سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 بیان کرد: - رییس ستاد انتخابات سعید جلیلی در شهرستان های استان تهران سال 92 درباره حضور سعید جلیلی در انتخابات 1400 توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید حسین نقوی حسینی رییس ستاد انتخابات سعید جلیلی در شهرستان های استان تهران در انتخابات سال 92، درباره حضور سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 بیان کرد: با توجه به اینکه جلیلی در انتخابات سال 92 حضور داشت و رای خوبی هم بدست آورد، آمادگی نامزدی برای حضور در ریاست جمهوری 1400 را هم دارد، اما تمامی گزینه ها در جریان اصولگرا منتظر حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی هستند تا ببینند موضع انتخاباتی وی چه چیزی است.

او افزود: اگر سید ابراهیم رییسی نامزد شود و به انتخابات بیاید، نامزد های اصولگرایان و سعید جلیلی از او حمایت خواهند کرد، در غیر این صورت فکر می کنم جلیلی وارد میدان خواهد شد.

نقوی حسینی در پایان گفت: اگر حجت الاسلام و المسلمین رییسی به انتخابات ریاست جمهوری بیاید، مورد اجماع اصولگرایان است و با توجه به اینکه سعید جلیلی هم برنامه دارد و هم دولتش را آماده کرده و هم جزو ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط جلیلی برای کاندیدا نشدن حضور رییسی است

شرط جلیلی برای کاندیدا نشدن حضور رییسی است