مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:402021-04-13اجتماعي

وزش باد و کاهش 3 درجه ای دما در همدان


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از وزش باد نسبتاً شدید تا 60 کیلومتر بر ساعت به ویژه در مناطق شمالی استان خبر داد.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از وزش باد نسبتاً شدید تا 60 کیلومتر بر ساعت به ویژه در مناطق شمالی استان خبر داد.

روح الله زاهدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز بعدازظهر در نقاط شمالی و شمال شرق استان بارش هایی به صورت پراکنده و رگبارهای موقتی داریم.

وی تصریح کرد: انتظار داریم سرعت وزش باد در ساعات بعدازظهر امروز و فردا به 60 کیلومتر بر ساعت برسد و وزش باد نسبتاً شدیدی به ویژه در مناطق شمالی استان داشته باشیم.

زاهدی با بیان اینکه تا پایان هفته آسمان استان صاف و تا قسمتی ابری است، مطرح کرد: در حال حاضر کیفیت هوا در وضعیت سالم قرار دارد و آلودگی هوا نداریم.

وی در رابطه با وضعیت دمای همدان اعلام کرد: از دو روز آینده دمای هوا تا 3 درجه سلسیوس کاهش پیدا می کند و دماهای کمینه در همدان مجدد به صفر درجه سلسیوس خواهد رسید.

وی با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته دمای هوای همدان از یک تا 21 درجه سلسیوس در نوسان بوده است، گفت: همدان با یک درجه به عنوان خنک ترین و بهار با 24 درجه سلسیوس به عنوان گرم ترین شهرستان های استان گزارش شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد و کاهش 3 درجه ای دما در همدان

وزش باد و کاهش 3 درجه ای دما در همدان