مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:402021-04-13اجتماعي

کاهش نرخ تکرار پایه از شاخص های اساسی آموزش و پرورش کردستان است


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان گفت: کاهش نرخ تکرار پایه از شاخص های اساسی و اولویت دار آموزش و پرورش استان است.

- صدیقه عبداللهی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سنندج اظهار کرد: از شاخص های اساسی و اولویت دار استان کاهش نرخ تکرار پایه است و برای تحقق این شاخص لازم است مدیران مدارس لیست دانش آموزان لازم التوجه و هم چنین دانش آموزانی که در ارزشیابی تحصیلی نوبت اول نیاز به تلاش بیشتر داشته اند را احصاء کنند.

وی افزود: پس از احصای این دانش آموزان باید از طریق برنامه ریزی های مناسب و تشکیل کلاس های جبرانی را از مهمترین مأموریت های دوره ابتدایی عنوان کرد که در قالب برنامه انسداد مبادی بیسوادی به منظور جذب کودکان بازمانده از تحصیل و دانش آموزان تارک تحصیل در حال اجرا است.

 وی بر شناسایی و جذب کودکان تارک تحصیل، برگزاری منظم جلسات کارگروه شهرستانی برنامه انسداد مبادی بیسوادی و جلب مشارکت جدی شرکای برون سازمانی و استفاده از پتانسیل قانون حمایت از اطفال و نوجوانان در این راستا تاکید کرد.

 معاون آموزش ابتدایی استان کردستان گفت:  یکی دیگر از شاخص های عملکردی پوشش تحصیلی نوآموزان دوره پیش دبستان است، که با توجه به اجرای پوشش مجازی و رایگان، باید از فرصت شش ماهه باقی مانده استفاده کرده و زمینه جذب حداکثری نوآموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش نرخ تکرار پایه از شاخص های اساسی آموزش و پرورش کردستان است

کاهش نرخ تکرار پایه از شاخص های اساسی آموزش و پرورش کردستان است