مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:352021-04-13اقتصادي

کاهش 50 درصدی آسیب های کارگران با اسکلت های رباتیک


اسکلت های رباتیک یا اسکلت های خارجی یا ربات های پوشیدنی شبیه به آنچه مردان آهنی در فیلم ها به تن می کنند، همان چیزی است که از آسیب دیدگی کارگران در مشاغل مختلف که شامل برداشتن اشیای سنگین و غیره است، - اسکلت های رباتیک یا اسکلت های خارجی یا ربات های پوشیدنی شبیه به آنچه مردان آهنی در فیلم ها به تن می کنند، همان چیزی است که از آسیب دیدگی کارگران در مشاغل مختلف که شامل برداشتن اشیای سنگین و غیره است، جلوگیری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، در مورد نیاز روزافزون به ربات های ساماندهی انبارها برای پاسخگویی به افزایش تقاضای اخیر محصولات تجارت الکترونیکی صحبت های زیادی شده است.

اکنون یک شرکت موسوم به SuitX طرح دیگری در نظر دارد.

این شرکت که توسط آزمایشگاه مهندسی انسانی دانشگاه کالیفرنیا برکلی تاسیس شده است، با استفاده از اسکلت های مکانیکی در حال بهبود کارایی کارگران انبارها و همچنین جلوگیری از وارد آمدن صدمات به آنها است.

گزارش های جدید حاکی از آن است که 28 هزار 500 انبار جدید تا سال 2025 در سطح جهان ساخته می شود تا به تقاضای روزافزون محصولات تجاری الکترونیکی و سفارشات آنلاین کالا پاسخ دهد.

اگرچه ربات ها مانند ربات جدید شرکت بوستون داینامیکس موسوم به استرچ (Stretch) بدون شک نقشی حیاتی در تصاحب بخشی از حجم کار خواهند داشت، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی آسیب های کارگران با اسکلت های رباتیک

کاهش 50 درصدی آسیب های کارگران با اسکلت های رباتیک