مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:352021-04-13پزشكي

انتقاد به لغو زمان برگزاری آزمون دستیاری / هنوز رای دیوان صادر نشده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید هاشمی نظری، رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی در خصوص زمان برگزاری چهل و هشتمین دوره آزمون دستیاری اظهار کرد: - رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه هنوز رای دیوان در خصوص لغو آزمون دستیاری صادر نشده است، گفت: برگزاری این امتحان به مشکلی پیچیده تبدیل شده است و وزارت بهداشت و معاونت آموزشی این وزارتخانه به تنهایی نمی توانند زمان برگزاری آن را نهایی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید هاشمی نظری، رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی در خصوص زمان برگزاری چهل و هشتمین دوره آزمون دستیاری اظهار کرد: اکنون بیش از یک سال است که تمام ابعاد جامعه با پدیده‎ای جدید مواجه شده است که بالطبع چالش ‏های جدیدی را تحمیل و برنامه‎ های جاری و آتی را با تغییراتی مواجه ساخته است.

نظام آموزشی و در رأس آن آزمون‏ ها به عنوان تجمعی با احتمال ریسک گسترش بیماری، نیز به تبع بقیه موارد دستخوش تحول در برنامه ‎ریزی و زمانبندی اجرا شده اند.

وی در ادامه تصریح کرد: در سالی که گذشت، با همدلی میان داوطلبان، وزارت متبوع و دانشگاه ‎های علوم‎پزشکی، آزمون‎ های دوره‎ای و ورودی علوم‎پزشکی با رعایت حداکثری پروتکل‎ های بهداشتی، برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد به لغو زمان برگزاری آزمون دستیاری / هنوز رای دیوان صادر نشده است

انتقاد به لغو زمان برگزاری آزمون دستیاری / هنوز رای دیوان صادر نشده است