مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:302021-04-13سياسي

آمادگی بسیج برای همکاری با کمیته امداد در پویش ایران همدل


سازمان بسیج سازندگی کشور برای همکاری با کمیته امداد در اجرای سومین مرحله پویش ایران همدل، اعلام آمادگی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر نیمه شعبان سال گذشته گفت: بزرگترین پویش مردمی پس از انقلاب با لبیک مردم و نهادها به فرمایشات رهبر معظم انقلاب به وجود آمد.

وی با بیان اینکه سال گذشته در مجموع اجرای 2 مرحله پویش ایران همدل بیش از 1,170 میلیارد تومان کمک مردمی جذب شد، افزود: در ماه مبارک رمضان سال گذشته 12 میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان توزیع شد.

باجلان با اشاره به ظرفیت های بسیار زیاد بسیج در سطح کشور تاکید کرد: برای رسیدن به اهداف پویش ایران همدل در کمک به محرومان، نیازمند همکاری همه نهادها از جمله بسیج هستیم.

سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور نیز با اعلام آمادگی برای مشارکت همه جانبه این نهاد در سومین مرحله پویش ایران همدل، گفت: همکاری در این پویش یک امر تکلیفی و جزو وظایف ذاتی بسیج است.

وی به آسیب های کرونا برای اقشار محروم کشور اشاره کرد و افزود: تبدیل چالش ها به فرصت ها، مأموریت بسیج است و امیدواریم با همراهی همه بسیجیان کشور شاهد یک خیزش مردمی در کمک به نیازمندان در طول ماه مبارک رمضان باشیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور به سابقه همکاری این نهاد با کمیته امداد در رسیدگی به امور نیازمندان پرداخت و تاکید کرد: همان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بسیج برای همکاری با کمیته امداد در پویش ایران همدل

آمادگی بسیج برای همکاری با کمیته امداد در پویش ایران همدل