مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:252021-04-13سياسي

72 مورد ویلاسازی غیرمجاز در ماهدشت کرج تخریب شد


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج، از تخریب 72 مورد ویلاسازی غیرمجاز خبر داد و گفت: جهاد کشاورزی در حراست از اراضی کشاورزی عزم راسخ دارد و کارشناسان این مجموعه بیش از پیش و با تلاش مستمر با تغییر کاربری های غیرمجاز مقابله می کنند.

- اسماعیل صارمی، مدیر جهادکشاورزی شهرستان کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در راستای حفظ قدرت تولید غذا، امروز 115 هکتار از اراضی کشاورزی ماهدشت که دستخوش تغییر کاربری شده بود با حضور به موقع نیروهای خدوم جهاد و دستور مقام قضایی آزاد سازی شد.

صارمی افزود: این اقدام در اراضی کشاورزی ماهدشت، پیشک 1 و 2 و 3 با حضور نماینده دادستان و عوامل انتظامی این شهرستان در روز دوشنبه 23 فروردین 1400 صورت گرفت و شامل تخریب 72 مورد تغییر کاربری غیر مجاز بوده است.

مدیر جهاد شهرستان کرج اظهار کرد: حفاظت از حریم اراضی کشاورزی گام نخست در راستای تولید غذا، رفع وابستگی به واردات و نیز  حمایت از مردم در پیشگیری از به دام افتادن و متضرر شدن ایشان است و در گام بعدی رفع موانع، جهاد با حمایتهای مخلتف اعم از تسهیلات، مشاوره، نظارت، پایش و حمایت های مالی و تخصصی از بهره برداران خود پشتیبانی می کند.

صارمی در ادامه با اشاره به اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی در ماهدشت کرج گفت: بر اساس پیگیری های مستمر این مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

72 مورد ویلاسازی غیرمجاز در ماهدشت کرج تخریب شد

72 مورد ویلاسازی غیرمجاز در ماهدشت کرج تخریب شد