مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 فروردین 1400 ساعت 05:252021-04-13ورزشي

شکایت ایران، مانع برگزاری انتخابی جام جهانی در بحرین می شود؟


دادگاه داوری ورزش (CAS) نسبت به توقف انتخابی جام جهانی در بحرین تا زمان تصمیم گیری در پرونده شکایت ایران از AFC، تصمیم گیری خواهد کرد.

- دادگاه داوری ورزش (CAS) نسبت به توقف انتخابی جام جهانی در بحرین تا زمان تصمیم گیری در پرونده شکایت ایران از AFC، تصمیم گیری خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مناقشه فدراسیون فوتبال ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا بر سر اعطای میزبانی گروه سوم انتخابی جام جهانی در آسیا به بحرین ادامه دارد.

این فدراسیون مدعی است که طبق قوانین و پروتکل های موجود، AFC باید میزبانی انتخابی جام جهانی را به ایران واگذار می کرد اما AFC با رد این ادعا، واگذاری میزبانی انتخابی جام جهانی به بحرین را مطابق قوانین و مسئولیت های خود می داند.

در نتیجه از حدود یک هفته قبل به این سمت، پرونده شکایت ایران نسبت به رای کنفدراسیون فوتبال آسیا در اعطای میزبانی به بحرین در دادگاه داوری ورزش به جریان افتاده است.

ایران از دادگاه، خواستار رسیدگی سریع به پرونده قبل از شروع مسابقات در خرداد 1400 شده بود که این موضوع منوط به پذیرش AFC بود اما کنفدراسیون آسیا با رد درخواست ایران، رسیدگی عادی به پرونده را درخواست کرده تا به این شکل هیچ خللی به برگزاری مسابقات وارد نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت ایران، مانع برگزاری انتخابی جام جهانی در بحرین می شود؟

شکایت ایران، مانع برگزاری انتخابی جام جهانی در بحرین می شود؟